конкурс „ГРАДЪТ - Градска среда и инфраструктура”


Право да участват в него имат български студенти и млади професионалисти - архитекти и инженери на възраст до 35 г., възпитаници на български и чуждестранни университети. Приемат се индивидуални и екипни проекти, като всеки участник или група от участници могат да подадат от 1 до 5 проекта в една или повече категории.

Целта на конкурс "Градът" е да се изследват добрите практики в глобален мащаб и чрез използване на иновативни решения да представят идейни проекти за градски пространства, инфраструктура и нейната трансформация в градската среда и различни по функции решения за сгради и оригинални вътрешни пространства.

Краен срок за регистрация на идейни проекти в конкурс "Градът" в категория „Градска среда и инфраструктура” - 14 юни 2018 г.

Проектите ще бъдат оценявани от жури, включващо доказани архитекти и инженери и представители на водещите компании в сектора:

Критериите за оценяване са: иновативност, реализуемост, социално значение и презентация.
 

конкурс „ГРАДЪТ - Сгради и вътрешни пространства”


Право да участват в него имат български студенти и млади професионалисти - архитекти и инженери на възраст до 35 г., възпитаници на български и чуждестранни университети. Приемат се индивидуални и екипни проекти, като всеки участник или група от участници могат да подадат от 1 до 5 проекта в една или повече категории.

Целта на конкурс "Градът" е да се изследват добрите практики в глобален мащаб и чрез използване на иновативни решения да представят идейни проекти за градски пространства, инфраструктура и нейната трансформация в градската среда и различни по функции решения за сгради и оригинални вътрешни пространства.

Краен срок за регистрация на идейни проекти в конкурс "Градът" в категория „Сгради и Вътрешни пространства” - 14 юни 2018 г.

Проектите ще бъдат оценявани от жури, включващо доказани архитекти и инженери и представители на водещите компании в сектора:

Критериите за оценяване са: иновативност, реализуемост, социално значение и презентация.
 

конкурс „ГРАДЪТ - Културно-историческо наследство”


Право да участват в него имат български студенти и млади професионалисти - архитекти и инженери на възраст до 35 г., възпитаници на български и чуждестранни университети. Приемат се индивидуални и екипни проекти, като всеки участник или група от участници могат да подадат от 1 до 5 проекта в една или повече категории.

2018  e Eвропейска година на  културното наследство.
Целта на Академия ГРАДЪТ е да покажем добри практики за съхраняване и социализация на културно-историческото и архeологическото наследство, както и да мотивираме младите професионалисти за създаване на иновативни  проекти за запазване на това богатство и устойчивото им  включване в  живота на хората.

Краен срок за регистрация на идейни проекти в конкурс "Градът" в категория „Културно-историческо наследство” - 14 юни 2018 г.

Проектите ще бъдат оценявани от жури, включващо доказани архитекти и инженери и представители на водещите компании в сектора:

Критериите за оценяване са: иновативност, реализуемост, социално значение и презентация.

конкурс „Съвременни тенденции за интериорни и екстериорни решения на търговски обекти”


Съвременни тенденции за интериорни и екстериорни решения на търговски обекти

Цел на конкурса:

Идейни проекти за изграждане на търговски био бранд КООП чрез обекти/щандове за био и здравословни храни:

Вариант 1.  Самостоятелен търговски обект БИО КООП, част от търговска верига КООП, с площ от 50 до 100 кв. м. и прилежащ терен с обособени кътове в голям град или малко населено място

Вариант 2.  Щанд БИО КООП с площ 10-15 кв. м. в магазин от търговска верига КООП или голям търговски център

Забележка: За целите на конкурса терминът БИО е използван в по-широкото му значение на здравословни, екологично чисти, без консерванти и оцветители, приготвени на място или храни от местни производители

ЗАДАНИЕ:
Философия на търговския обект и био бранда КООП

Целта е изграждане на самостоятелна мрежа от лесно разпознаваеми обекти с бранд БИО КООП, която предлага био и здравословни стоки на достъпни и справедливи цени и е част от търговска верига КООП или представя веригата със свои щандове в големи търговски центрове.

В този аспект магазините БИО КООП работят в съответствие с приетите и признати на световно ниво кооперативни принципи и ценности като взаимопомощ, социална отговорност, справедливост, солидарност, грижа за другите, и продължават традициите в кооперативната търговия да бъдат място за провеждане на множество инициативи и център за социални контакти и срещи, особено в по-малките населени места. Това предполага в магазина и/или неговото околно пространство да има обособени кътове, в които се предлагат допълнителни услуги на клиентите, като например: детски кът, място за приготвяне на свежи салати и напитки, малък цех за производство на хляб, закуски, сладкарски изделия или бира, кухня за възрастни хора и др.

Обектът е предназначен да предоставя услуги на член-кооператори и клиенти, чиито интереси и предпочитания са насочени към здравословния начин на живот и хранене. Работещите в обекта продавач-консултанти предоставят надеждна и актуална информация за предлаганите в магазина стоки и храни, здравословното хранене, подходящи, лесни и бързи за изпълнение рецепти за домакинствата и потребителите. В обекта могат да се организират консултации с диетолози и други специалисти по здравословно хранене.

Предимство при изграждането на обектите ще бъде използването на естествени материали с подчертано отношение към природата и опазването на околната среда, които създават подходяща атмосфера и акценти, популяризиращи марката КООП и био бранда.

    Целеви групи на потребителите:

  •         Член-кооператори и клиенти, които подкрепят кооперативните принципи и ценности и предпочитат стоките с марката КООП от български и европейски производители, които са с гарантирано качество и справедливи цени.

  •         Млади хора с активен начин на живот.

  •         Семейства с деца до 18 години.

  •         Потребители, които вярват, че качеството на храната, която консумират, влияе върху здравето им и търсят свежи местни храни, без консерванти и подобрители и/или храни с гарантирано качество и произход.

  •         Мъже и жени, които трябва да спазват определен хранителен режим.

    Базов асортимент на търговския обект

  •         Здравословни и био продукти

  •         Диетични, диабетични и безглутенови храни

  •         Пресни плодове и зеленчуци

  •         Пресни салати и храни, произведени на място в обекта

  •         Кооперативен хляб, закуски, сладкарски изделия, бира и др., произведени на място или от кооперативна организация в региона

  •         Натурална био козметика, масла и екстракти от етерично-маслени култури, в т.ч. от кооперативни производители

  •         Други здравословни продукти с марката КООП.

    Параметри на търговския обект/щанд

  •         Приложени чертежи на съществуващи търговски обекти от верига КООП

  •         Екстериорните и интериорни решения за щанд от бранда БИО КООП с площ 10-15 кв. м. са по предложение на участниците в конкурса

    Обособени кътове в или около търговския обект:

  •         Кът за деца;

  •         Място за приготвяне на свежи салати и напитки (фреш, кафе, чай и др.);

  •         Малък цех (обособена точка) за производство на място на хляб, закуски, сладкарски изделия, бира или други, тип домашно приготвени храни. Тези цехове (точки) могат да се използват и за организиране на кулинарни курсове, състезания и други инициативи за популяризиране на предлаганите в обекта стоки с марката КООП и предоставяне на допълнителни социални услуги;

  •         Кът за родители с библиотека на здравословна тематика, в който могат да се  канят лектори (диетолози, специалисти по здравословно хранене, терапевти и лекари), които да изнасят безплатни лекции по актуални въпроси, свързани със здравословното хранене и начин на живот;

  •         Кухня за възрастни хора и хора в затруднено социално положение;

  •         Други предложения по идея на участника в конкурса.

Изходни материали - тук.

Снимков материал - тук.

Изложбата с проектите – участници в конкурса, и награждаването на отличените ще се състои на 12 юли 2018 г. в Sofia Event Center.

Участието е безплатно.

Желаещите да участват в конкурсите на „Академия ГРАДЪТ 2018” могат да заявят своя интерес на


email: submissions@thecityacademyawards.bg или на тел.: 0897 846279.

Повече информация:

www.thecityacademyawards.bg
email: myoncheva@thecitymedia.bg
Тел.: 0897 846279